woensdag 25 mei 2016

Draad en praat goodiebag...♥


De examens zijn achter de rug en nu nog afwachten op de resultaten :\ Maar tijdens het afwachten gaan we niet stil zitten, integendeel we gaan weer volop aan de slag met het nieuwe boek van draad en praat. Het is echt een super boek, niet alleen voor de kinderkamer, maar ook voor het hele interieur. En omdat we niet aanwezig konden zijn op de boekpresentatie heeft Lisanne de spulletjes van de goodiebag naar ons opgestuurd. Super Lief Dankjewel!

3 opmerkingen:

  1. Ik heb toevallig vandaag het boek bij mijn zus doorgebladerd en ik moet inderdaad zeggen dat het een heel leuk boek is.
    Heel veel plezier ermee. En we duimen dat jullie geslaagd zijn voor het examen. Even afwachten dus! Spannend...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het boek is super leuk!
    Mijn dochter is begonnen met het sterkussen, heel knap want het is haar eerste haakproject :-)
    Ik duim met Gerda mee... Spannend hoor! Geniet maar lekker van jullie vakantie, haak ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spannend hoor! Ik hoop dat jullie van de vrije tijd kunnen genieten de komende weken. Er is in ieder geval genoeg te haken, wat een leuk boek he!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...