zaterdag 6 februari 2016

Sweet crochet...♥


Het andere schattige paar uit Tendre Crochet is ook klaar :D
Ze zijn nog een beetje verlegen, maar vinden het super leuk om te poseren voor de foto.



Raspberry wilde ook graag alleen op de foto ;)We hadden gezien bij lekkerbekkenmaar dat ze het mustsje had verkleind en ook bij ons was het mutsje te groot dus moesten we het patroon iets aanpassen zodat het mutsje beter zou passen. We hebben een toer minder gemeerderd en ook iets minder toeren qua lengte. 


Fijn weekend...♥

12 opmerkingen:

  1. aaaaaggg wat zijn ze lief, mooi gemaakt.
    Ik zou het leuk vinden als jullie meedoen met mijn enquête, alvast super bedankt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerds.
    En die vorige zijn ook al zo mooi.
    Die had ik nog niet gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt liefde op het eerste gezicht. Wat zijn ze leuk. Mooi gemaakt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! En super op de foto gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super, die twee schatten van jullie. Dus ik ben niet de enige, waarbij het patroon niet klopte, leuk dat je mijn link hebt vermeld! Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze leuk en wat staan ze parmantig op de foto :)
    Móói gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze zijn ook weer erg leuk. Zijn de patronen makkelijk te lezen in het Engels?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...