zondag 12 augustus 2012

een klein rupsje op een pot...


een lief klein rupsje op een pot...♥ ik had eerst op mijn bureau een beker staan waar ik mijn pennen in deed, maar die bleek later toch wel wat te klein. dus ik een glazen pot uit de glasbak halen, afspoelen en haken maar het moest natuurlijk wel iets bijzonders zijn. van daar dit lieve rupsje ik heb het patroon van de rups uit het boekje 'gehaakte applicaties' gehaalt de bloemetjes ook en zakje wat je op de foto ziet heb ik er zelf bij verzonnen. daar kan ik bijvoorbeeld mijn gummetjes en puntenslijpers in doen en zo heb je dus een mooie pot en het is ook nog eens handig.. 

2 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk! Creatief! Leuk blog ook, ben lid geworden. Ik sta versteld, zo jong en zo handig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt dat je lid geworden bent. en bedankt voor je leuke opmerking
      groetjes mingle-mangle

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...